lundi 9 janvier 2012

Happy New year !!!! ~~


Hey Everyone!!!!
Happy new year 2012!!! 
I've just created this blog because new year kind of represents a new start ;)
About new year's resolutions,  I'm not going to make any this year!
But I'm gonna write about everything and nothing and post as often as I can on this blog.
I've decided to post in French (birth language) and in English to maintain my English level as well :)
So stay connected!
Jessie~ 

Bonne année 2012 à tous! 
Je viens tout juste de créer ce blog parce que la nouvelle année représente en quelque sorte un nouveau départ ;)
Pas de bonnes résolutions mais des articles au programme sur tout et sur rien! J'espère tenir ce blog aussi régulièrement que possible, cela dépendra de ma motivation :p 
J'ai décidé de poster en Français et en Anglais, histoire de maintenir mon niveau en langues étrangères ^^
Alors restez connectés ;)
Jessie~




pix credits: http://tatavarisara.deviantart.com/

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire